Nuffnang Ads

Wednesday, November 24, 2010

Cuba untuk menulis....

Wah, post ke-2 di hari yang sama... Jam 6:21 petang... dalam hati ada sesuatu yang nak ditulis.. tapi hati tak sampai untuk menulis... baru aku tau.. susah sebenarnya nak menulis... aku cukup respect dekat org² yang hari2 update blog dan dengan cerita yang seronok di baca... Hari nih, banyak story nak share... tapi... idea tak keluar pulak... tadi tgk fb adik aku, ada gambar yang best untuk di share...


korang tau tak buah apa nih?? heheh.. org nogori 9 panggil buah beluluk...
tapi, negori lain mungkin panggil lain.. ado yang panggil buah kabung...
nama tak penting... yang penting rasa...
nih antara menu favorite adik-beradik aku bila berkumpul...

Ihik.. citer pasal beluluk pulak... dalam hati ada citer lain...
kisah kawan² dan pengorbanan mereka... terharu aku...
terima kasih kawan-kawan...


1 comment: